27.1.12

Man lærer noget nyt hver dag

I dag skete det endelig. Sneen kom! Det er sikkert bare et kort visit, men stadig. Min humør er allerede mærkbart bedre. Men anyhoo, da S og jeg jo er blevet viceværter er det selvfølgelig én af vores pligter at skulle salte fortorvet. Hvilket jeg så gjorde. 
Men det kan absolut anbefalet at salte MED vinden, ikke imod den. Jeg idiot. 



Da jeg var færdig havde jeg så salt i hele ansigtet (som var fugtigt af fugtighedscreme og læbepomade (på læberne, ikk), det var derfor komplet umuligt at få af). Goddamnit. 

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker også sne! Og din blog! Får et smil på læben hver gang, tak for det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh selv tak, Stina, elsker også din og dit sorte univers. :)

      Slet
  2. Hahahahaha åh jeg kan lige se mig selv i sådan en situation. Tak for grinet ;)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var absolut så lidt, og selv tak for grinet!

      Slet